معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

تا بعد

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 1387/01/10 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.ansoysahil.blogfa.com

دوست عزیز سلام

چه خوش است که امروز برای اولین بار از دانشگاه علوم طبی کابل میشنوم. برادر عزیزم من هم روزگاری در انجا بودم. دو سالی را در طب معالجوی خواندم. همصنفی داکتر امید؛ علی اتیل؛و ..... بودم. اما متاسفانه دیگر نیستم. خیلی دلم برای همصنفانم تنگ شده است. اکنون در استرالیا هستم.

راستی عکس داکتر نادر را دیدم. وی دوست من است. خیلی خوش شدم. سلام ام را بهش بگو. همچنین برای همه.

اگه خواستی تبادل لینک کنیم.

موفق باشی. عکسهای بیشتر بگذار

پرستو 1388/04/26 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام دکتر جان.به نظر من بهتره همراه این عکس های خودت عکس هایی هم از خود دانشگاه کابل عزیز. بگذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد