معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

نا مردها دریک حمله انتحاری جان یک خانم رضا کار را گرفتند

روحت شاد باد تو در قلب آن یتیمانی که کمک میکردی همیشه زنده خواهی بود

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا 1386/12/29 ساعت 03:01 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

با عرض سلام خدمت هموطن عزیز و شریف که مشغول تحصیل علوم طبی هستند
بنده یکی از مهاجرین افغانی در شهر شیراز در کشور ایران هستم
و در یکی از دانشگاهها درس میخوانم
آیا راهی برای انتقالی دادن به افغانستان هست ؟
به ما گفته اند که باید پاسپورت تحضیلی داشته اگر اطلاعی در این زمینه دارید لطفا ما را مطلع نمایید
موفق و موید باشید در پناه حق

سلام نوید جان همدرد دوست خوبم !
سال نو شما مبار ک باشد . سال نیک توام با خوشی برای شما تمنا میکنم . از خالق بی همتا خواهانم سال که در پیش رو هست سال صلح و ارامش برای ملت رنج دیده ما باشد. و با فامیل محترم و جمع هموطنانم در فضای صلح و صفا زنده گی خوش را سپری نماید
[گل] دوست خوبم چندی قبل پست خدا حافظی شما را خوانده و متاثر شدم راستی دلم نخواست .پاسخ بنویسم. جهان برزگ اما دوستان هم دل و هم طبع کم پیدا هست. ما مشکلات شما را در افغانستان دارید . و باید بیشتر به دورس خویش برسید . خیلی مشکل هست و ما قلبا احساس میکنم. اگر نظر و پست های جدید کم داشته باشید بالای هر دو دیده مگررررررررر هیچ گاه نگو خدا حافظ !
با حرمت فرشته سید

سمیرا 1387/01/01 ساعت 09:44 ب.ظ http://samereyanqom.blogfa.com

سلام خسته نباشی

رضا 1387/01/03 ساعت 10:03 ق.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

باز هم سلام خدمت نوید جان استاد گرامی
و همچنین تشکر از لطف و نظر شما در وبلاگ بنده
بنده دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز هستم در رشته مدیریت صنعتی و رسما دانشجو هستم / آیا رشته فوق در افغانستان تدریس می شود ؟ وذرباره انتقالی بنده را راهنمایی فرمایید
در ضمن سال نو را به شما و خانواده محترم و تمام دوستان عزیزتان تبریک عرض میکنم
سالی خوش و پر برکت داشته باشید انشالله

خوش فکر 1387/01/23 ساعت 08:00 ق.ظ http://pishag.blogfa.com/

مه به قربان این زن چاق و چله بروم کاش من هم بود او را ... می کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد