معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

باز هم امتحان

زندگی سراسر امتحان است و امتحان. باز هم یک امتحان دیگر از راه رسید.

امتحانات سمستر بهاری سال ۱۳۸۷ پوهنتون طبی کابل بتاریخ ۱۰ سرطان شروع و الی ۱۵ اسد ادامه خواهد داشت.

امیدوارم این امتحان نیز مانند دیگر امتحانات به تمام همقطارانم و محصلین پوهنتون طبی کابل مملو از موفقیت بوده و به خوبی سپری گردد.

از همه دوستان میخواهم تا برای کامیابی من و همه محصلین و همه مردم دعا نمایند.

نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه 1387/03/28 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام
آخ آخ گفتین اینجا هم امتحانات پایان ترم داره شروع می شه. از ۲ تیر تا ۱۷ تیر امتحان دارم شما هم واسه من دعا کنید... منم واسه شما دعا می کنم.

سلام همدرد عزیز !
آرزو موفیقت و کامیابی به همه امور زنده گی برای دوستم و همه محصلین گرامی خواسته و امیداوارم با نتایچ خوب و قناعت بخش امتحانات شما عزیزان به پایان برسد .
آمین شما هم آمین بگوید.
شما که خود در هر مورد میدانید.
مگر خواهرت نیز یاد آور میشود .
از روی محبت مینوسم . خواهش های هست از خودت تحمیلی اش نپداری .از خوردن غذای که باعث کندی ذهن و حافظه میگردد مانند مانند غذای شب مانده پنیر ها.....
پرهیز کن.
و انچه برای مغز خوب هست استفاده ی بیشتر کن.
کمتر به وب بیا و زیادتر درس بخوان.لبخند.
انچه را میاموزی تجربه نیر کن تا باشد بهتر از آن در آینده استفاده بکنی
. خواب کن به اندازه کافی تا باشد بهتر حجم در س ها گرفته بتوانی.
جهاس سپاس از مطالب مفید شما استفاده ی خوب نمودم.
با حرمت فرشته

حمید 1389/03/11 ساعت 10:27 ق.ظ http://farshtaseyid.bloga.com

سلام به همه محصلین عزیز طب کابل !
همه از امتحان میترسند اما ای کاش مه در امتحان درسی مانند شما قرار میگرفتم باز شب و روز را زحمت کشیده و شاید احساس خستگی هم نمی کردم اما مه خو در امتحان بدی یکی از محصلین صنف چهارم شما قرار گرفتیم که مه ره شش سال تمام با محبت دروغین خود فریب داد وهمیشه مره میگفت که به کمک و دعا مه او داکتر شود و زنده گی خوش و دایمی را با مه خواهد داشت او مره با گفته های دروغین خود شوهر خود گفته بود اما سر انجام مره از خود بدون کدام موجت راند حالا اگر او داکتر شود جه معنی خواد داشت جرا که مه امروز در دنیا مثل یک انسان نی بلکه مثل یک جسم بی جان زنده گی دارم و او قبل از داکتر شدن خود زنده گی مره گرفته حالا اگر او داکتر شود چقدر زنده گی انسانهای دیگری را خواهد گرفت آیا شما تمام محصلین طبقه اناث طب کابل به خاطر همین زنده گی گرفتن کسی درس میخوانید ؟ یا به خاطر زنده گی گرفتن کسی امتحان میدهید ؟ اگر همینطور نیست چرا او با مه ایتو کرد اگر شما میخواهید مه تمام قصه شش ساله محبت او با مرا و در اخیر فریب او را و آدرس مکمل با اسم او را به شما روان میکینم تا که بعد ازین کسی دیگری مثل مه در چال و فریب او گیر نماند شاید از درد زیاد مه به همه شما بگوییم که مه از محصلین طب طبقه اناث طب کابل به خاطر او نفرت دارم ای کاش به جای سند فراغت در روز اخیر او سند مرگ مره به دست بیاره تا که تمام محصلین بفهمند که شما کدام داکتری را نی بلکه یک قاتل حرفه ای را فارغ کرده اید شما یک فریب کار را فارغ کرده اید
مه نمی دانم چی کنم زنده گی مره او تباه و برباد کرده او داکتر خواهد شد اما مه چی با امی زنده گی نیمه خود بسازم یا که نه گزارم که او داکتر شود که باز زنده گی کسی دیگری را مثل مه بسازد لطفآ به مه نظر ارسال کنید دلم زیاد از درد است از درد بی وفایی او هر لحظه فکر کرده میمیرم مه منتظر نظر شما هستم .
دوست شما :
حمید بی نوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد