نهاد جوانان فعال افغان

محیط زیست پاک - جامعه سالم

نهاد جوانان فعال افغان

محیط زیست پاک - جامعه سالم

فراخوان

با ما بپیوندید تا محیط زیست پاک و سالم را برای امروز و فردای خود مهیا سازیم

 

آدرس: منزل سوم پوهنتون طبی کابل

شماره تماس : 0093 (0) 799 30 10 15

ایمیل : aayvolunteer@gmail.com

وب: www.aay.blogsky.com

انگیزه اساسی

هدف از ایجاد این نهاد اینست تا شهروندان کشور را در رابطه به حفظ محیط زیست و خطرات ناشی از آلودگی های آن آگاه ساخته و مشوق آنها در سهم گیری بخاطر بیرون رفت این مشکلات باشد.

جوانان فعال افغان افغان در پهلوی سایرارگان های زیربط در راستای بهبود یک محیط زیست صحی و سالم و ایجاد مفکوره و بیداری شعوری جامعه در رابطه به این اصل که هر فرد این جامعه حق دارد تا از یک محیط زیست صحی و سالم مستفید گردیده و در آن حیات ببرد ; فعالیت مینماید.

از اینکه محیط زیست صحی جز از زیبائی های طبیعت شمرده میشود و این طبیعت است که بدون توجه برنگ, نژاد , زبان, قوم و قبیله ما را جهت بقاء حیات و زیست بهتر یاری رسانیده و زمینه بهتر زندگی را در یک فضای پاک و صحی بدون از آلودگی و کثافات برای ما مهیا میسازد. پس بیائید همه ما این زیبائی را دوست داشته و از آن لذت ببریم زیرا این زیبائی از آن ماست و حفاظت از آن بر همه ما تعلق میگیرد.

جوانان فعال افغان در نهایت امر از تمام شهروندان کشور , جوانان با احساس و محصلان عزیز میخواهد تا با این نهاد پیوسته و با سهم گیری فعالانه خویش در ایجاد و حفظ یک محیط زیست سالم و پاک در سطح دانشگاه ها, منطقه و جامعه کوشیده دین وجدانی و ایمانی خودرا ادانمایم.