معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

تفاوت میزان فشار خون در شب و روز

تحقیقات نشان داد اندازه فشارخون نشان داده شده در شب بهتر از روز نشانگر احتمال در معرض خطر بودن سلامت شخص است.
به نقل از پایگاه خبری هلت دی این تحقیق نشان داد اندازه مرگ و میر در افرادی که فشارخون آنها در شب از روز بیشتر بود بالاتر بود.
محققان معتقدند کنترل فشار خون توسط خود فرد و در خانه بایستی به طور وسیع آموزش داده شده و به صورت مکرر طی شبانه روز صورت گیرد.
این گزارش حاکی است که اهمیت این موضوع به این دلیل می باشد که میزان فشارخون نشات داده شده در شب نکات جالب توجهی درباره سلامتی فرد به دوکتور مربوطه می دهد و میزان فشارخون در روز نیز نکات مهم دیگری را در این رابطه مطرح می سازد.
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام های صمیمانه حضور داکتر صاحب محترم نوید جان همدرد!
داکتر صاحب عزیز تازه بابلاگ شما آشنا شدم خیلی خرسندم که با وصف مشکلات و پرابلم های کنونی وطن عزیز ما انسانها با احساس هم مانند شما را با خود داریم بر علاوه درس وتحصیل مصدر خدمت به مردم هم هستید.فرشته سید هستم .چند بلاگ را مینویسم یکی در مورد آشپزی و غذای های افغانی است.تلاوت ترجمه قرآن مجید به زبانهای آلمانی انگلیسی پشتو و دری. و بعضی از سرود های خودم با کمک و نظریات دوستان تکمیل میشود.شهر آلمان زنده گی میکنم.در بلاگ شما آدرس پست الکترونی شما را نیافتم.اگر میخواستید برایم ایمیل کن .دوست دارم شما را در جمع دوستان همیشه گی خود داشته باشم و همچنان در موردیک مشکل میخواستم مشوره شما را بگیرم.
با محبت

یاسروحید 1386/07/29 ساعت 10:19 ق.ظ http://gandumzaar.blogfa.com

سلام؛ داکتر عزیز!
داکترستاژر طب معالجوی دانشگاه طبی کابل هستم.
وبلاگ تانرا زیبا و پرمحتوا یافتم. به آرزوی باروری هرچه بیشتر آن
اگر اجازه بدهید ردیف پیوند های گندم زار را با وبلاگ تان زینت ببخشم. چه من حق و پاس آن کانون عالی وطنم را حس میکنم. ممنون شما
لحظه هایت آبی و آفتابی!

یاسر 1386/07/30 ساعت 05:41 ب.ظ http://gandumzaar.blogfa.com

داکتر عزیز؛ سلام!
وبلاگ تان بنام داکتر نوید زبیایی بخش گندم زار شد.
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد