معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

تاثیر مصرف میوه بر جذب آهن در بدن

پژوهشگران می‌گویند مصرف میوه‌, هنگام صرف غذا بر جذب آهن در بدن کودکان‌تاثیر مثبت دارد . بررسی دانشمندان در امریکا روی کودکان 6 تا 23 ماهه نشان داد هر چه مصرف میوه به ویژه در وعده‌های غذایی آنان بیشتر باشد, مقدار جذب آهن غذا دربدن آنها نیز بیشتر می شد.پژوهشگران تغییر عادتهای غذایی کودکان و ایجاد تمایل به مصرف میوه در کودکان را برای جذب آهن بیشتر و افزایش توانایی یادگیری ضروری می‌دانند .
نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
وبلاگتان جالب بود
موفق باشید
من هم با مطلب
10 نکته برای انتخاب عنوان جذاب
در وبلاگ شـمـسـه منتظرتان هستم

سلام بر جناب نوید :
خوب شد بلاخره از شما هم خبری شد.
ممنون برای آرزوی خوب تان و بالمقابل برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم.
قالب وبلاگتان اول هم بد نبود اما این بسیار خوب است البته اگر امکان داشت عنوان بلاگتان را کمی بزرگتر بسازید خیلی زیبا میشود.

و درمورد سوال تان میگویم که شما مرا حیران ساختید من فکر میکردم شما مرا از جمله دوستان تان بشمارید بهر صورت شما در لست دوستانم هستید خدا کند من باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد