معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

معلومات طبی و صحی

آخرین اخبار و جدیدترین معلومات

یک عمل جراحی بی سابقه

یک عمل جراحی که داکتران انرا بی سابقه میدانند در شفاخانه عاجل ابن سینا موفقانه انجام شده است .

دو شنبه۲۳ دلو ۱۳۸۵ خورشیدی برا بر با ۱۲ فبروری ۲۰۰۷ میلادی یک عمل جراحی که داکتران انرا بی سابقه میدانند در شفاخانه عاجل ابن سینا موفقانه انجام شده است .

یک عمل جراحی که داکتران انرا بی سابقه میدانند در شفاخانه عاجل ابن سینا موفقانه انجام شده است .خانم نازیه سی و سه ساله که از دوازده سال بدینسو دچار سردردی های شدید و تکالیف عصبی بود ، بعداز معاینه و تشخیص در شفاخانه عاجل ابن سینا ثابت شد که یک تومور در ناحیه چپ سر وی وجود دارد . داکتر سید حنیف منوری که عمل جراحی را بالای وی دیروز موفقانه انجام داد گفت : که بالای مریض با وجود امکانات اندک در شفاخانه عمل جراحی را محتاطانه انجام داد ه که بعداز چهار ساعت توانست همراه با تیمی از داکترها و نرسها کتله به وزن35 گرام را از داخل نسج دماغی مریض جدا سازد .به گفته داکتر رحمت رئیس شفاخانه عاجل ابن سینا این عمل جراحی در شفاخانه متذکره بی سابقه بوده و یک پروفیسور کوریای جنوبی که متخصص رشته جراحی اعصاب میباشد ، بعداز مشاهده مریض از همکاری در عملیات وی ابا ورزیده بود. وی گفت : داکتر منوری که متخصص جراحی اعصاب ان شفاخانه می باشد این عمل جراحی را موفقانه انجام داده است . به گفته وی سر مریض سی و پنج سانتی شق گردیده و به نحو استحوان سر مریض را برداشته است تاعمل جراحی انجام یابد . به گفته وی بیان این موضوع درزبان ساده بنظرمی رسد اما اجرای انهم در ناحیه سر نهایت مغلق و دشوار میباشد . محمد ذکی پسر نازیه که عمل جراحی با لایش انجام یافته گفت ،مادرم از دوازده سال به این طرف از درد سر رنج میبرد او همچنان گفت : مریض نا راحتی های عصبی دوامدار را نیز همراه داشت .

نظرات 1 + ارسال نظر
تاریخ 1386/01/14 ساعت 06:53 ب.ظ http://Tareekhedigar.com

بسیار خوشحالم که محصلین افغانستان هم در دنیای انترنت سهم می گیرند اما دوست بسیار محترم اگر کوشش کنید تا به لسان شیرین و شیوای دری زیادتر مکالمه کنید و بنوسید بسیار بهتر و زیباتر خواهد شد.

بیاید قدر تاریخ و لسانها ملی مان را بدانیم و خود را اسیر لسان فارسی ایرانی نکنیم.

خوشحال خواهم شد اگر به صفحه تاریخ ما هم قدم گذاشته و ما را منت دار خود سازید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد